Xogos de lóxica respectando as tres Leis da Robótica de Asimov

1. Es un robot, e unha árbore vai caer encima dun neno que está xogando alén da rúa, pero hai un garda de tráfico cun sinal de STOP que che impide cruzar, que farías?

2. …pero se ademais dáste conta de que a árbore vai caerche encima a ti tamén e vaiche a esmagar, ata antes de que poidas chegar a salvar ao neno, que farías?

Son dous das probas dos Xogos de lóxica coas Leis da Robótica de Asimov, (páxina en ingles) que dan para pensar un bo intre e ata debater en grupo.

…extraido de Microsiervos

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Create a website or blog at WordPress.com

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: